Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.De training was heel praktisch, met veel herkenbare dingen uit de dagelijkse praktijk. Ik liep de training uit met praktische handvatten die ik de dag erop meteen kon toepassen. Heel bruikbaar. Ik vond ook de positieve toon waarop het gebracht werd erg inspirerend.
De cursus was duidelijke en op de praktijk gericht. Tijdens de training werden diverse handvaten en praktijkvoorbeelden gegeven waar iedereen ook echt wat mee kan.
Ik had een geweldige trainer (Patrick vd Gulik) die zoveel enthousiasme voor de training en zijn vak heeft, dat je vanzelf op je stoel gaat stuiteren 🙂
Wat nog veel belangrijker was, is het gevoel van veiligheid dat vanaf het begin van de dag opgebouwd werd. Hierdoor konden mijn medecursisten en ik de oefeningen met zoveel mogelijk inzet uitvoeren, waardoor we het maximale uit de training konden halen.
Ondanks dat het voor ons op een zaterdag was heb ik hier zeker geen spijt van gekregen om hier aan deel te nemen. Zeer leerzaam, en ik heb hier zeker een boel van geleerd.
Een fijne dag met duidelijke en inzichtelijke informatie met een goede afwisseling in theorie en oefeningen. Zeer bruikbaar.
Vanuit je eigen invloedsfeer ontvang je praktisch uitvoerbare tips om grip te krijgen op je mails en ander info bronnen.
Leuke interactieve training waarna je meteen zin hebt om met de leerstof aan de gang te gaan.
Ik heb zeer goede ervaringen met Tijdwinst.com; enerzijds als cursusdeelnemer, anderzijds als samenwerkingspartner om trainingen voor onze medewerkers te organiseren. Inhoudelijk sterk, goede en duidelijke instructies vooraf en achteraf, hand-outs die beschikbaar gesteld worden en tutorials om het een en ander nogmaals te bekijken. Ook is de mogelijkheid om een training (bijna) kosteloos nogmaals te volgen erg prettig.

