Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Dit is mijn tweede Tijdwinst training, wederom als zeer prettig en leerzaam ervaren. Ik heb op mijn werk ook al mensen geënthousiasmeerd.
Zeer fijne timemanagement training die zeer goed inzichten geeft hoe je beter je tijd kunt indelen. Zeer goede voorbeelden en fijne trainer.
Heb de training met een zeer goed gevoel afgerond.
Heel erg tevreden over de training Time management.
Erg goede trainer (Patrick) die enthousiast heel erg veel praktijkgerichte tips mee gaf.
Handige tips over hoe het organiseren en plannen van hoe je je tijd verdeelt over specifieke activiteiten en prioriteiten.
Daan, bedankt voor jouw deskundige en energieke bijdrage aan deze dag.

