Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Afgelopen week de training Time Management gevolgd.
Ontzettend nuttige tips ontvangen waar ik zeker wat aan ga hebben.
Leuke interactieve training die op een duidelijke manier gegeven wordt.
Ik heb er zeker een aantal goede ideeën opgedaan.
In het begin een beetje huiverig voor een training van 1 volle dag. Maar ik ben verbaasd. De vele handige en toepasbare opties voor bij mijn eigen werkzaamheden/planning om mijn werk maakt het interessant. Ook voor in privé zijn er handige handvaten. Credits aan de trainer: hij geeft een interactieve training waardoor je je aandacht er goed bij kan (en moet) houden 🙂 Daarnaast betreft hij voorbeelden uit de werkomgeving van deelnemers bij zijn presentatie. Dat maakt dat je zijn theorie goed kan toepassen omdat je de situaties / casussen herkend.
Tijdens een training van één dag met hands-on oefeningen kreeg ik niet alleen een stukje bewustwording van waaraan ik (controle over) tijd verlies, maar ook tips voor een optimalere gebruikmaking van bijv. Outlook. Daarmee kan ik een realistischer dagplanning maken, en acties die voor mij uit mailverkeer voortvloeien, veel overzichtelijker opslaan en plannen. Dat overzicht geeft rust!
Patrick heeft bij ons een In-Company training gegeven. Hij heeft ons op energieke wijze verteld hoe je weer regie kunt krijgen over je eigen agenda waarmee je overzicht creëert in je werk. Hij had een goede interactie met de cursisten, gaf duidelijke voorbeelden en liet ons heel praktisch aan de slag gaan met het inrichten van onze agenda’s. Een waardevolle training!
Was een zeer leerzame training. Met een goeie leraar die met passie vertelde waardoor het geen saaie training was.
Vanuit Veilig Verkeer Nederland kregen we de cursus Time Management aangeboden. Dit was een eendaagse cursus. Het was goed te volgen en ook eenvoudig toepasbaar voor onze werksituatie! Tijdens de cursus werden er veel vragen aan de deelnemers gesteld zodat je punten kon behandelen waar je soms tegen aan loopt. Al met al iets waar iedereen wat van leert.
Leuke en boeiende training.
Genoeg geleerd waard ik wat mee kan en tijdwinst zal opleveren.

