Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Heb met veel plezier de opfris cursus Timemanagement gedaan. In 2018 heb ik hem al eerder gedaan, maar ben blij om weer even opnieuw op te frissen. Had een andere trainer en natuurlijk een andere groep, wat ook fijn is.
Het was een leuke dag waarbij ik inzicht heb gekregen hoe ik dingen beter kan plannen met veel praktische tips die ik direct kan toepassen.
Er zat een goede afwisseling in de training. De voorbereiding vooraf hielp mij ook om al de stap te maken naar de cursus.
Vanaf het eerste moment voelde ik al dat het een vruchtbare dag zou worden. Zoals Patrick iedereen bij de naam verwelkomde gaf al meteen heel veel vertrouwen. Ik was erg onder de indruk van zijn kennis en kunde. Ik heb veel geleerd en ik kon het gelijk in de praktijk brengen. Ik ben er ook meteen mee aan de slag gegaan. Zeer nuttige training en zou het ook iedereen aanraden.
Je kunt meteen de dag erna aan de slag met alle handige tips en tools. Voor de training was ik sceptisch maar er zitten handige bruikbare tips in!
Verfrissende uitleg van de verschillende tools tips en mogelijkheden om je tijd en taken zinvol in te richten.
Een zeer interessante training. Er zijn meer mogelijkheden om je werk én werkvoorraad te optimaliseren dan dat ik wist. Niet alleen de mail maar ook duidelijk het verschil tussen een project, actie en een 1:1 gesprek. Fijne heldere training. Ruimte voor vragen en aanvullingen. In een woord verrassend. Nu ik het in de praktijk wil brengen heb ik nog wel wat hulp nodig merk ik. Maar dat komt vast goed want je krijgt er ook een handleiding en een persoonlijke training bij.

