Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Interactieve training met voldoende voorbeelden. Zou nog meer praktisch mogen, door gebruik van eigen laptop bv. (was niet aanbevolen)
De cursus Timemanagement van Tijdwinst was een geweldige kans om beter te leren plannen en organiseren. Tijdens de cursus worden een hoop praktische tips besproken die je meteen kunt toepassen. Met goed lesmateriaal, een deskundige trainer en een fijne sfeer biedt deze cursus praktische toepassingen om nog beter met je tijd om te gaan. Ik raad het zeker aan aan iedereen die zijn of haar timemanagementvaardigheden wil verbeteren!
De training maakt de achterliggende mechanismes van bepaald gedrag inzichtelijk, en biedt vervolgens handvatten om die routines te veranderen. Ik ga er meteen mee aan de slag!
Het was een leuke dag waarbij ik inzicht heb gekregen hoe ik dingen beter kan plannen met veel praktische tips die ik direct kan toepassen.
Hele fijne leerzame dag met veel eyeopen momentjes. Duidelijke uitleg. Veel tips en tops. Ik ga alles toepassen om de rust in mijn hoofd te krijgen.
De tips die je bij deze cursus krijgt kun je direct in de praktijk gebruiken. Veel tips ook over het beter en sneller gebruiken van email programma’s. Zeker een aanrader.
Ik volgde bij tijdwinst de training Timemanagement. Deze training was informatief en praktisch georiënteerd. Na de training met diverse collega’s overlegd hoe we e.e.a. kunnen toepassen in combinatie met de verschillende tips.
Nu voor mij wel de belangrijkste taak voor de komende 3 weken, de aanpassingen gestructureerd toepassen.
Handige tips over hoe het organiseren en plannen van hoe je je tijd verdeelt over specifieke activiteiten en prioriteiten.
Daan, bedankt voor jouw deskundige en energieke bijdrage aan deze dag.
De training was helder en insightful. Door de afwisseling van theorie met kleine tests, opdrachten en ook het meekijken naar een takenmanager voelde het geheel aan als een zeer interactieve en leuke training.
Degene die de training gaf, had ook zeer veel aandacht voor de specifieke vragen welke de cursisten hadden en wist deze ook te linken aan de onderdelen van de cursus. Heel leuk.
Training verzorgd door Patrick; erg energieke man die het leuk brengt en ook de interactie op zoekt tijdens de training. Hierdoor blijf je betrokken bij de stof. Daarnaast krijg je inzichten in hoe en waarom soms dingen niet gaan hoe zo gaan. Maar het mooiste is wel het Outlook systeem om je taken te plannen en je inbox schoon te houden; openbaring!

