Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Was een leerzame en leuke cursus ook de cursusleider deed het goed en bracht ook rust.
Heel erg tevreden over de training Time management.
Erg goede trainer (Patrick) die enthousiast heel erg veel praktijkgerichte tips mee gaf.
Ik heb handige tips gekregen die ik kan toepassen gedurende mijn werk om tijd te kunnen besparen.
Zonder te overdrijven, ben ik van mening dat ik handvaten geboden heb gekregen om mijn leven te veranderen. Ik ben/ was uitsteller eerste klas en in prioriteren ben ik ook geen ster. Ik heb in deze trainingen zulke fijne en praktische tips meegekregen dat ik de mogelijkheid weer zie om de controle over mijn werk en privé weer in handen te krijgen. Ik raad een ieder deze training aan!
Het was een goede cursus waar je weer even een paar tools aangereikt hebt gekregen die snel in de praktijk kunnen worden uitgevoerd.
Cursusleider was heel goed en prettig om naar te luisteren.
De training Timemanagement van Tijdwinst is een fijne training boordevol praktische tips en tricks en ondersteunende theorie. Er is ruimte voor eigen inbreng, humor èn direct aan de slag gaan/oefenen met jouw eigen uitdagingen.
Het was een leerzame training met naast wat noodzakelijke theorie vooral veel tijd voor tips&trics, toegespitst op wat wij nodig hadden. Ik heb er veel energie door gekregen om mijn werkdruk beter op orde te krijgen!
De training was super leerzaam. Heel fijn om direct wat praktijk voorbeelden en uitleg te krijgen wat direct toepasbaar is. Zeker een aanrader.
Training Time Management van Daan gehad.
Een vriendelijke enthousiaste verteller, er was goede en gezellige interactie met Daan en de groep.
Ik heb veel handige tools gekregen om mijn werk georganiseerder onder controle te hebben, bedankt hiervoor !
Vanaf het eerste moment voelde ik al dat het een vruchtbare dag zou worden. Zoals Patrick iedereen bij de naam verwelkomde gaf al meteen heel veel vertrouwen. Ik was erg onder de indruk van zijn kennis en kunde. Ik heb veel geleerd en ik kon het gelijk in de praktijk brengen. Ik ben er ook meteen mee aan de slag gegaan. Zeer nuttige training en zou het ook iedereen aanraden.

