Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Ik vond het een leerzame cursus. Duidelijk uitgelegd door Miranda. Ik heb zin om ermee aan de slag te gaan.
David gaf een zeer leuke training. Je ziet dat hij zelf ook erg enthousiast is over wat hij verteld. Daardoor krijg je energie om er zelf ook mee aan de gang te gaan. Vooral de simpelheid van zijn tips helpen goed. Iets nieuws aanleren kost 30 dagen, maar door je te richten op de tools die je al hebt (Outlook) kun je snel een goed werkende workflow opzetten.
Ik heb veel opgestoken in deze leerzame sessie. Ik kan aan de hand van praktische tips slimmer werken.
Mooie opzet theorie en praktijk en snel toepasbaar. Goede trainer die goed aansluit bij de groep.
Ik vond het een zeer nuttige training t.a.v. structuur te krijgen in het plannen van de werkvoorraad. Zeker in Outlook. Tips gekregen om niet teveel afgeleid te worden met het mailverkeer, toepassen van To Do-lijst en de 1:1-lijst, inbox nalopen en eventueel leegmaken. De trainer gaf ook heel goede informatie en is heel duidelijk en enthousiast.
Was er niet zo zeker van dat het me wat zou opleveren, maar dit gevoel ging al snel over in; bewustwording van dingen die anders kunnen, beter zouden kunnen gaan lopen door een andere manier van tijd indelen.
Een zeer interessante training. Er zijn meer mogelijkheden om je werk én werkvoorraad te optimaliseren dan dat ik wist. Niet alleen de mail maar ook duidelijk het verschil tussen een project, actie en een 1:1 gesprek. Fijne heldere training. Ruimte voor vragen en aanvullingen. In een woord verrassend. Nu ik het in de praktijk wil brengen heb ik nog wel wat hulp nodig merk ik. Maar dat komt vast goed want je krijgt er ook een handleiding en een persoonlijke training bij.
Duidelijk verhaal binnen 1 dag tijd verteld, gaat me wellicht 1 dag per maand aan tijd schelen

