Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Tijdwinst is echt een training waar je iets aan hebt.
Zeer leerzaam en er was altijd feedback aanwezen.
Dus ik zeg doen… deze training tijdwinst
Ik heb onlangs de training Timemanagement gevolgd bij Tijdwinst.com en die heeft me echt verrast (op een goede manier!). Het was super praktisch en ik heb er veel nuttige inzichten uit gehaald die ik meteen in mijn werk kon toepassen.
De trainer wist alles op een duidelijke en nuchtere manier over te brengen, zonder poespas. Er zat een fijne balans in tussen theorie en praktijk, en de voorbeelden sloten goed aan op wat ik dagelijks tegenkom op mijn werk. Sinds de training werk ik merkbaar efficiënter: ik plan slimmer, stel beter prioriteiten en heb meer overzicht. Het voelt alsof ik meer rust heb, terwijl ik toch meer gedaan krijg.
Daarnaast heb ik ook de assertiviteitstraining gevolgd, en ook daar ben ik erg positief over. Ik heb geleerd om op een heldere en zelfverzekerde manier mijn grenzen aan te geven, zonder de samenwerking met anderen te verstoren. Dat heeft me niet alleen geholpen in lastige gesprekken, maar ook in het bewaken van mijn eigen werkdruk.
Al met al hele waardevolle trainingen die mij echt verder hebben geholpen, zowel in mijn manier van werken als in hoe ik communiceer. Zeker een aanrader!
Veel handige tools geleerd om dingen overzichtelijker te krijgen.
Hierdoor minder in je hoofd opslaan en meer op de pc.
Handige apps die we zelfs thuis gaan gebruiken om afspraken te bundelen
Een zeer leerzame dag onder leiding van een enthousiaste en deskundige docent. Theorie werd snel omgezet in direct toepasbare oplossingen en tips.
Het ontvangst en de verzorging rondom de cursus was erg goed verzorgd. Vanaf het begin is duidelijk wat de planning is en wat er wordt behandeld. Esther gaat er vlot doorheen en houdt de aandacht goed vast. Er is ruimte voor vragen en voorbeelden uit de praktijk. Het leuke is ook om met de andere cursisten ervaringen te delen en tips en tricks uit te wisselen. Eigenlijk zou iedereen dit moeten volgen. 🙂
Meestal heb ik op driekwart van een trainingsdag een dip, dat was nu niet het geval. Wat een leuke training was dat en het enthousiasme en energie van de trainer werd overgenomen door de groep.
Afgelopen week de training Time Management gevolgd.
Ontzettend nuttige tips ontvangen waar ik zeker wat aan ga hebben.
Een fijne dag met duidelijke en inzichtelijke informatie met een goede afwisseling in theorie en oefeningen. Zeer bruikbaar.
Het maakt duidelijk dat de manier waarop je werkt inefficiënt is en je dit op een duidelijk uitgelegde manier kunt veranderen. Goede tips waar je direct mee aan de slag kunt.

