Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Ondanks dat het voor ons op een zaterdag was heb ik hier zeker geen spijt van gekregen om hier aan deel te nemen. Zeer leerzaam, en ik heb hier zeker een boel van geleerd.
Fijne tips en handvatten gekregen om hopelijk minder druk te voelen. Weten wanneer is prioriteit en wanneer kan het even wachten?
Projecten kun je kleiner maken etc etc.
Een fijne training op een enthousiaste manier gegeven door Daan die
iedereen de ruimte geeft om invulling te geven aan de opdrachten en om vragen te stellen. Leuke interactie, herkenbare situaties, nieuwe inzichten en fijne concrete toepassingen. Een leuke en leerzame dag, waarbij Daan je stimuleert om ook echt direct aan de slag te gaan.
Interessante training. zeer leerzaam. Wordt ook goed gegeven, Hoop info in één dag maar genoeg pauze om te verwerken. De dag vloog voorbij. Ben gemotiveerd om actie te ondernemen!
Met een gezonde tegenzin begonnen aan deze training. Ik was bang dat mijn bijzonder werkomstandigheden niet zouden passen in een dergelijke training. Maar het tegendeel bleek waar. Er waren meer dan voldoende tips en handvatten om waardevol te zijn.
Al met al een uitstekende training en zeker geen verloren dag.
Training goed, trainer goed, locatie goed. Dus een welverdiende 8.
Ik zocht naar de ontbrekende schakels in mijn tijdsmanagment en die heb ik gevonden. Er gingen al heel veel dingen goed, maar de puntjes op de i zijn zeker gezet gisteren.
Was een zeer nuttige en gezellige dag
Veel praktische en theoretische kennis gekregen, leuke kleine groep, veel mogelijkheden om te oefenen, vragen stellen
Ik ben super tevreden mee!!!
Er waren punten die ik al wist.
Maar ook veel handvaten die ik in de toekomst ga gebruiken om veel efficiënter te werk te gaan.
Bedankt voor die handvaten.
Ik heb de training als leerzaam ervaren. De training werd op een hele prettige manier gegeven. De sfeer was dan ook heel goed. Iedereen deed goed mee. Fijne ervaring.

