Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.De tips die je bij deze cursus krijgt kun je direct in de praktijk gebruiken. Veel tips ook over het beter en sneller gebruiken van email programma’s. Zeker een aanrader.
Leerzame training met veel tips, ook technische, die je direct in de praktijk kan brengen.
De docent (Jon) hield mooi de vaart erin en wisselde de theorie mooi af met voorbeelden uit de praktijk en anekdotes. Soms een feest van herkenning. Je krijgt praktische tips die je meteen toe kunt passen. Het zal een kwestie van tijd zijn om te zien of en wat het oplevert maar ik ben in ieder geval enthousiast begonnen met de tips toe te passen.
Zeer duidelijk en prettige time-management cursus mogen ontvangen van Jon. Alles overzichtelijk aangeboden, we hebben allemaal een boekje met tips meegekregen en de hand-out via de mail toegezonden. Alles perfect geregeld en Tijdwinst blijft bereikbaar voor nazorg.
Ondanks dat het voor ons op een zaterdag was heb ik hier zeker geen spijt van gekregen om hier aan deel te nemen. Zeer leerzaam, en ik heb hier zeker een boel van geleerd.
Ik heb deze training echt als waardevol ervaren voor mijn werkzaamheden. Een aantal praktische tips hebben er nu al voor gezorgd dat ik veel meer rust in mijn werkzaamheden heb, beter inzichtelijk heb waar ik mee bezig ben en wat ik afgerond heb. Ook voor een stukje communicatie enorm waardevol geweest, waarbij het leren kijken vanuit het hoofd van een ander mij inspireerde.
Ik heb de training Time Management gevolgd en ik heb wel eens eerder een dergelijke cursus gedaan. Ik was verbaasd over hoe nuttig en toepasbaar de tips waren. De stof werd op een energieke en interesse wekkende wijze gegeven. De trainer was erg bevlogen en vriendelijk en kon goed het belang van de cursus centraal stellen als het dreigde iets te gezellig te worden.
Er waren punten die ik al wist.
Maar ook veel handvaten die ik in de toekomst ga gebruiken om veel efficiënter te werk te gaan.
Bedankt voor die handvaten.
Ontzettend professioneel maar toch ook heel tastbaar.
Een gestructureerde training gehad met voldoende interactie. Jon was erg charismatisch, het enthousiasmeert enorm. Zeer veel goede lessen gekregen die ik vanaf vandaag al ben gaan gebruiken. Na de training zijn ze nog bereikbaar voor vragen en sturen ze nog hand-outs na. Echt een aanrader voor een ieder!
Tijdens de training heb ik veel tips en adviezen gekregen die ik in mijn dagelijkse praktijk goed kan toepassen. Dit zal mij overzicht en tijdswinst opleveren en mijn werk makkelijker maken. Ik vond het fijn dat er veel interactie was tijdens de training en de cursusleider ook voorbeelden gaf uit eigen praktijk.
Sales manager
