Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Ontzettend professioneel maar toch ook heel tastbaar.
Een gestructureerde training gehad met voldoende interactie. Jon was erg charismatisch, het enthousiasmeert enorm. Zeer veel goede lessen gekregen die ik vanaf vandaag al ben gaan gebruiken. Na de training zijn ze nog bereikbaar voor vragen en sturen ze nog hand-outs na. Echt een aanrader voor een ieder!
Vooraf toch een klein beetje sceptisch, heb ik dit wel echt nodig, zo erg is het toch niet. Maar ik vond dit oprecht een van de beste trainingen die ik gevolgd heb en zou het iedereen aanraden. Een fantastische planner of niet. Maar ook als collega’s onderling. Zo kun je als bedrijf of afdeling samen afspraken maken en elkaars leven makkelijker maken. Ik heb het idee dat ik nu zo veel efficiënter kan gaan werken (ja, het moet nu uitgevoerd gaan worden).
Cursus time-management van Jon Rijlaarsdam. Het was online en ik was bij aanvang even bang dat het een hele lange dag zou worden. Maar het is voorbij gevlogen. Jon geeft op een levendige manier les en alles was erg interessant en leerzaam. Ik ga nu onderzoeken of hij in-house een training voor de rest van mijn collega’s kan gaan geven.
Enthousiaste trainer die het dichtbij de werkelijkheid houdt. Boeiende les met kleine denkactiviteiten tussendoor die je bij de les houden. Hele handige en toepasbare tips gekregen die ik tijdens het werk kan inzetten maar ook in mijn privé leven. Ik raad het zeker aan!
De trainer brengt de informatie duidelijk over. Interactief. De training dag is zo voorbij. Je gaat met positieve energie de deur uit!
Sales manager
