Dankjewel voor je inschrijving!
Via e-mail sturen we je een bevestiging van je inschrijving.
Heb je ondertussen nog vragen of wil je voorafgaand aan de training iets bespreken dan aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.De workshop timemanagement gevolgd. Daan, onze docent die dag heeft ons een spiegel voorgehouden en ons inzicht gegeven in de dingen die we doen, waarom we ze doen en vooral hoe je al deze dingen beter kan organiseren. Eind van de dag had ik een aantal praktische handvatten die ik nu aan het toepassen ben om georganiseerder te werk te gaan!
Afgelopen vrijdag de cursus Timemanagement gevolgd bij Daan. Het was een afwisselende dag met heel veel tips die ik gelijk in de praktijk kan gaan brengen. En vanaf nu dus elke dag om 15.00 uur naar huis. Echt een aanrader!
Dit was de tweede keer dat ik deze training volgde, en ik kwam erachter dat ik inmiddels al best wat tips in de praktijk breng. Nu ga ik met de volgende serie tips aan de slag!
Ik zocht naar de ontbrekende schakels in mijn tijdsmanagment en die heb ik gevonden. Er gingen al heel veel dingen goed, maar de puntjes op de i zijn zeker gezet gisteren.
Was een zeer nuttige en gezellige dag
Was er niet zo zeker van dat het me wat zou opleveren, maar dit gevoel ging al snel over in; bewustwording van dingen die anders kunnen, beter zouden kunnen gaan lopen door een andere manier van tijd indelen.
Ik heb eerder deelgenomen aan deze cursus en heb nu na 8 jaar gebruik gemaakt van de mogelijkheid om voor een gereduceerd tarief de cursus nogmaals te volgen om mijn ’timemanagement’ verder te verbeteren. Ik gebruik de destijds geleerde technieken nog steeds en ondanks dat ik mij er nog veel van kan herinneren, heb tijdens deze herhaling nog een aantal nuttige tips opgedaan om mijn timemanagement nog wat te verbeteren.
Ik heb veel geleerd en ook heel veel aanvulling op wat ik al deed. Los daarvan was de training ook erg leuk om te volgen.
Zeer fijne timemanagement training die zeer goed inzichten geeft hoe je beter je tijd kunt indelen. Zeer goede voorbeelden en fijne trainer.
Heb de training met een zeer goed gevoel afgerond.
Het was een enorm leerzame cursus. Nooit geweten dat er zoveel mogelijkheden waren
Hele fijne leerzame dag met veel eyeopen momentjes. Duidelijke uitleg. Veel tips en tops. Ik ga alles toepassen om de rust in mijn hoofd te krijgen.
Overzichtelijk maken van waar je nu uiteindelijk de hele dag mee bezig bent op je werk. Waardoor je vaak tijd te kort komt en verwacht dat je in de uren die ervoor staan je werk af zou moeten krijgen. Met het inzien van wat je anders zou kunnen doen geef je denkruimte in je hele werkproces. Zeer prettig!

