Dankjewel voor je inschrijving!
Via e-mail sturen we je een bevestiging van je inschrijving.
Heb je ondertussen nog vragen of wil je voorafgaand aan de training iets bespreken dan aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.De trainer brengt de informatie duidelijk over. Interactief. De training dag is zo voorbij. Je gaat met positieve energie de deur uit!
Training verzorgd door Patrick; erg energieke man die het leuk brengt en ook de interactie op zoekt tijdens de training. Hierdoor blijf je betrokken bij de stof. Daarnaast krijg je inzichten in hoe en waarom soms dingen niet gaan hoe zo gaan. Maar het mooiste is wel het Outlook systeem om je taken te plannen en je inbox schoon te houden; openbaring!
Leuke en boeiende training.
Genoeg geleerd waard ik wat mee kan en tijdwinst zal opleveren.
Training Time Management van Daan gehad.
Een vriendelijke enthousiaste verteller, er was goede en gezellige interactie met Daan en de groep.
Ik heb veel handige tools gekregen om mijn werk georganiseerder onder controle te hebben, bedankt hiervoor !
Was er niet zo zeker van dat het me wat zou opleveren, maar dit gevoel ging al snel over in; bewustwording van dingen die anders kunnen, beter zouden kunnen gaan lopen door een andere manier van tijd indelen.
De wijze van presentatie is erg onderhoudend en duidelijk. De cursus geeft inzicht in je systeem van werken en geeft tools om de werkwijze te vereenvoudigen en je tijd beter in te delen.
In-house dag voor ons team van 12 personen georganiseerd. Heldere meteen toepasbare informatie. Training zit goed in elkaar en trainers zijn professioneel en weten het zeer goed over te brengen.
Ik dacht mijn structuur genoeg was maar ik heb geleerd dat nog veel meer te behaalt valt. en vooral rust bewaren in mijn hoofd. Ik raad echt iedereen om dit te doen zal het werken voor iedereen makkelijker en met plezier uitgevoerd worden.
Wat een leuke en sterk inhoudelijke cursus. Na jaren slepen en zoeken in de mailbox, een zeer zeer efficiënte wijze geleerd. Daarnaast een vlotte en heldere uitleg. Een aanrader.
Veel handige tools geleerd om mijn werk beter te kunnen indelen en meer voldoening te halen uit mijn dag. Dit is gewoon puur doordat mijn taken beter gestructureerd zijn en ik daardoor beter de regie heb en beter als persoon balans ben. De cursus zorgde er ook direct voor dat ik zin had om er gelijk mee aan de slag te gaan, dit heb ik ook direct gedaan!

