Dankjewel voor je inschrijving!
Via e-mail sturen we je een bevestiging van je inschrijving.
Heb je ondertussen nog vragen of wil je voorafgaand aan de training iets bespreken dan aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Ik heb de training Time management gevolgd die werd gegeven door Jon. Een hele fijne trainer die heel interactief de training verzorgd. Tijdens de training worden er praktische tips gegeven en gedemonstreerd. Het zijn tips die je daadwerkelijk in je dagelijks werk kunt gebruiken.
De training maakt de achterliggende mechanismes van bepaald gedrag inzichtelijk, en biedt vervolgens handvatten om die routines te veranderen. Ik ga er meteen mee aan de slag!
Fijne tips en handvatten gekregen om hopelijk minder druk te voelen. Weten wanneer is prioriteit en wanneer kan het even wachten?
Projecten kun je kleiner maken etc etc.
Zeer duidelijk en prettige time-management cursus mogen ontvangen van Jon. Alles overzichtelijk aangeboden, we hebben allemaal een boekje met tips meegekregen en de hand-out via de mail toegezonden. Alles perfect geregeld en Tijdwinst blijft bereikbaar voor nazorg.
Fijne training gegeven door een sympathieke trainer. Ik heb nieuwe inzichten en tips gekregen voor meer werkplezier. Ik kijk er naar uit hiermee aan de slag te gaan!
Het was leuk en leerzaam. Mooie training waar je direct mee aan de gang kunt. Je moet het wel zelf (gaan) doen.
De training was super leerzaam. Heel fijn om direct wat praktijk voorbeelden en uitleg te krijgen wat direct toepasbaar is. Zeker een aanrader.
Fijne training met veel quick wins waar je echt wat aan hebt. Super concreet en je kan snel aan de slag 🙂

