Dankjewel voor je inschrijving!
Via e-mail sturen we je een bevestiging van je inschrijving.
Heb je ondertussen nog vragen of wil je voorafgaand aan de training iets bespreken dan aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Leuke, energieke training met veel tips over het handiger organiseren van je werk. Zin om ermee aan de slag te gaan en te ervaren wat het oplevert!
Leuke en boeiende training.
Genoeg geleerd waard ik wat mee kan en tijdwinst zal opleveren.
Ik wist vooraf niet zo goed wat ik kon verwachten, dus ik ging er blanco in. Maar in een dag zo veel praktische dingen geleerd die ik zeker ga toepassen in de praktijk! (en waar ik ook echt wat aan heb) De trainer was een prettige persoon om les van te krijgen en de locatie was ook goed. Dus niets anders dan een superpositieve ervaring!
Met een gezonde tegenzin begonnen aan deze training. Ik was bang dat mijn bijzonder werkomstandigheden niet zouden passen in een dergelijke training. Maar het tegendeel bleek waar. Er waren meer dan voldoende tips en handvatten om waardevol te zijn.
Al met al een uitstekende training en zeker geen verloren dag.
Training goed, trainer goed, locatie goed. Dus een welverdiende 8.
Interessante training. zeer leerzaam. Wordt ook goed gegeven, Hoop info in één dag maar genoeg pauze om te verwerken. De dag vloog voorbij. Ben gemotiveerd om actie te ondernemen!
Mede door de zeer enthousiaste trainer was het een leerzame en interessante sessie. Fijn om puntsgewijs door de lesstof heen te gaan met tussendoor een leuke opdracht
Een hele fijne en praktische training, gegeven door een net zo fijne trainer. De sfeer is goed, het materiaal sluit aan bij de praktijk en er is ruimte voor verdieping.
Je kunt meteen de dag erna aan de slag met alle handige tips en tools. Voor de training was ik sceptisch maar er zitten handige bruikbare tips in!
Tijdwinst heeft me zo veel gebracht. Regelmatig heb ik even tijd over. Structuur/ overzicht en vooral inzicht is hier de grondslag van.
Timemanagement was een trainingsdag vol met praktische tips waardoor ik gelijk zin heb om deze tips en tools in te zetten. Geen moment een inkak moment gehad, wat mij normaal regelmatig overkomt tijdens trainingen. De enthousiaste trainer David bracht het zo leuk en in begrijpbare taal waardoor de volle focus erbij bleef. Nu alles nog in de praktijk inzetten!
Ik volgde bij tijdwinst de training Timemanagement. Deze training was informatief en praktisch georiënteerd. Na de training met diverse collega’s overlegd hoe we e.e.a. kunnen toepassen in combinatie met de verschillende tips.
Nu voor mij wel de belangrijkste taak voor de komende 3 weken, de aanpassingen gestructureerd toepassen.

