Dankjewel voor je inschrijving!
Via e-mail sturen we je een bevestiging van je inschrijving.
Heb je ondertussen nog vragen of wil je voorafgaand aan de training iets bespreken dan aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Door tips te krijgen en anders te kijken naar je tijdsindeling en werkwijze ontstaan er verrassende inzichten
Ik dacht mijn structuur genoeg was maar ik heb geleerd dat nog veel meer te behaalt valt. en vooral rust bewaren in mijn hoofd. Ik raad echt iedereen om dit te doen zal het werken voor iedereen makkelijker en met plezier uitgevoerd worden.
Erg blij met de training timemanagement! Sowieso zat de training bomvol goede tips, maar wat de training voor mij heel sterk maakte, is dat die tips wel allemaal landen in een overkoepelend kader. Een werkwijze waarmee ik veel beter grip krijg op mijn werkzaamheden
De training time-management was heel goed qua inhoud en zeker ook de wijze waarop de training werd gegeven. Tot het eind van de dag boeiend.
In deze training leer je hoe je meer gestructureerd kan omgaan met je tijd. Door de enthousiaste trainer “vliegt” de tijd….
De training was goed voorbereid, persoonlijk, afwisselend, gaf veel inzicht en bijpassende tools.
Janine had goed het tempo er in, maar ging ook in op wat er werd gezegd. Sterk punt van Janine: ze kende alle cursistnamen uit haar hoofd!
Ik heb onlangs de training Timemanagement gevolgd bij Tijdwinst.com en die heeft me echt verrast (op een goede manier!). Het was super praktisch en ik heb er veel nuttige inzichten uit gehaald die ik meteen in mijn werk kon toepassen.
De trainer wist alles op een duidelijke en nuchtere manier over te brengen, zonder poespas. Er zat een fijne balans in tussen theorie en praktijk, en de voorbeelden sloten goed aan op wat ik dagelijks tegenkom op mijn werk. Sinds de training werk ik merkbaar efficiënter: ik plan slimmer, stel beter prioriteiten en heb meer overzicht. Het voelt alsof ik meer rust heb, terwijl ik toch meer gedaan krijg.
Daarnaast heb ik ook de assertiviteitstraining gevolgd, en ook daar ben ik erg positief over. Ik heb geleerd om op een heldere en zelfverzekerde manier mijn grenzen aan te geven, zonder de samenwerking met anderen te verstoren. Dat heeft me niet alleen geholpen in lastige gesprekken, maar ook in het bewaken van mijn eigen werkdruk.
Al met al hele waardevolle trainingen die mij echt verder hebben geholpen, zowel in mijn manier van werken als in hoe ik communiceer. Zeker een aanrader!

