Dankjewel voor je inschrijving!
Via e-mail sturen we je een bevestiging van je inschrijving.
Heb je ondertussen nog vragen of wil je voorafgaand aan de training iets bespreken dan aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Tijdens de training heb ik veel tips en adviezen gekregen die ik in mijn dagelijkse praktijk goed kan toepassen. Dit zal mij overzicht en tijdswinst opleveren en mijn werk makkelijker maken. Ik vond het fijn dat er veel interactie was tijdens de training en de cursusleider ook voorbeelden gaf uit eigen praktijk.
Ik ben verbaasd over de resultaten die behaald kunnen worden door heel simpele technieken. Training was logisch opgebouwd, de kennis werd heel goed overgebracht door de trainer.
Veel handige tools geleerd om dingen overzichtelijker te krijgen.
Hierdoor minder in je hoofd opslaan en meer op de pc.
Handige apps die we zelfs thuis gaan gebruiken om afspraken te bundelen
Het was zeer waardevol om deze training met een groep collega’s te doen. Heb veel nieuwe inzichten opgedaan (hoeveel tijd en energie kost het om steeds te switchen naar andere taken) en veel praktische tips opgedaan. Zin om dit tijdens mijn werk (en prive) allemaal toe te passen!
Ik heb veel praktische tips ontvangen hoe ik meer efficiënt kan werken. Daarnaast ook zicht gekregen op dingen die ik doe die energie wegtrekken of me uiteindelijk meer tijd kosten.
Ook een wereld voor me open gegaan hoe ik outlook handig en efficiënt kan inrichten.
Ik heb de training Time management gevolgd die werd gegeven door Jon. Een hele fijne trainer die heel interactief de training verzorgd. Tijdens de training worden er praktische tips gegeven en gedemonstreerd. Het zijn tips die je daadwerkelijk in je dagelijks werk kunt gebruiken.

